neděle 7. dubna 2013

Neděle

Ráno jsem marně vyhlížela sluníčko,jenže tomu se z mráčků vykouknout vůbec nechtělo.Venku sníh,co chvíli z rachotem padá ze střech.Takové počasí mne k procházce nelákalo,proto jsem se zase dala do pečení chleba.Recept jsem už psala tady .




Radost mi udělal také můj amarylis .






Mějte se moc hezky :-)

8 komentářů:

  1. To počasí si dělá co chce.... na jedný straně republiky hluboká zima, na druhý jaro.... u nás bylo slunko celý den... asi máme protekci:-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nooo k nám má to sluníčko přijít zítra.Ale prý jen na jeden den.

      Vymazat
  2. Nádherný amarylis!Chlebíček také jedna báseň!!!Daja

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Dajo.Amarylis už pomalu odkvetá.

      Vymazat
  3. Chleba vypadá moc dobře, Věruško, a amarylis má nádherné květy, bodejť by ti neudělal radost. Mně zase rozkvetly dvě klívie, taky jsou pěkné.
    Zdravím tě a přejí slunečný pátek a celý víkend! :-) Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani děkuji.I já Ti přeji pěkný víkend a hlavně hodně sluníčka.

      Vymazat
  4. Fukčarinka - Věrko ani se ti nedivím, že se ti nechtělo ven. V pondělí jsi asi venku byla, nepotkaly jsme se v Hrušce u Jitřenky kolem poledne? Mě to zapálilo bohužel až jsi odešla odkud tě znám, tedy pokud jsi to byla ty.
    Amarylis ti kvete opravdu moc krásně, u nás v ulici kvetou na záhonku u jednoho domu nádherné jarní kytičky, neměla jsem sebou foťák, škoda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jooo byla jsem v Hrušce,škoda,že jsi na mne nezavolala.Já zase dneska koukala na pani s berličkama co mi šla pod oknem,tak jsem si na Tebe vzpomněla.Ale s třetího patra bych Tě nepoznala :-).Pěkný víkend!

      Vymazat